GIUANNE PALESTIN
- GiuseppeNapolitano
- .:: Tenente ::.

- Contatta:
GIUANNE PALESTIN
GRANDE CANZONE DELLO ZULU':
Steva e casa e rimpetto ‘o supercarcere Giuanne, nato e crisciuto a Secondigliano, terzo ‘e cinche figlie ‘e na bella famiglia, ma tutt quant ‘o chiammavano Giuanne Palestina rint’ ‘o rione, pecchè giuanne nse levava ‘a kefiah ‘a cuollo manco’a stagione.
‘A quanno na vota era visto int’’a televisione n’operazione e l’israeliane rinte ‘e territorje e era pensato: “uàh, esagerato, cu sti creature ca vottano ‘e prete contro ‘e carrarmate, e sventolano bannere e alluccano e corrono pe nun se fa scarpesià… si na cosa ‘e cheste succeresse pure ‘o lato ‘e ccà io curresse annanze assieme a tutte quante, Giuanne Palestina, ‘o fedayn, ‘o combattente, e nun ce fossero surdate ca me putessero mantenè, a me, a Giuanne Palestina ca manco ‘e celerine ‘ncoppe ‘o stadio c’’a fanno a me correre appriesso e appriesso appriesso" accussì Giuanne s’immaginava chest’impresa
senza sapè ca nce vonno ancora doje strofe primma r’addivintà o vero palestinese…
nà matina giuanne scennette ‘e casa a ppere, pè gghì a piglià nà stecca ‘e fummo rint’’e vvele. Era fatto vinte o trenta passe, ca verette ‘e guardie mmiezzo ‘e palazze cù nù posto ‘e blocco a via Bakù e giuanne pensaje:” vire tu, è comme l’ata sera int’ ‘a televisione ‘a palestina ch’e guardie, ch’e cane e cù l’israeliane ca cercano a cocche assassino… ma invece nce sta sulo nu guaglione muorto sparato nterra e ‘a mamma ca chiagne e se dispera… ‘a vita è nera”, pensaje ancora giuanne camminanno chiano, “ccà se more tutte ‘e juorne, ogni matina, ccà nun è secondigliano…è ‘a palestina… e pure io so palestinese… pure pe mme ‘a vita è n’impresa…”
sulo cà Giuanne nun sapeva ca l’aspettava na surpresa e ca nce vò ancora nà strofa primma r’addivintà palestinese. Nà strofa e Giuanne se fa o verement Palestinese
(cà nun schiara maje matina ca nun è secondigliano è ‘a palestina
vaje pè nablus, pè scampia ma nun spontano stì vie, è ‘a palestina
e pareva assaje luntano stù campà senza dimmane in palestina
ma pure a secondigliano ‘a vita fuje ‘a int’’e mmane comme ‘a palestina)
succerette tutte cose all’intrasatt, accussì, manco mezz’ora e scrivette stù finale brutto, ma brutto, ‘e stà storia ‘e 21 anne ‘e marginalità,
‘a storia ‘e giuanne palestina ca na bella matina se scetaje tutto ‘ncazzato, accussì..senza motivo, steva sulo esaurito…ca manco chiù nà canna se po’ ffà a secondigliano mentre a piazza plebiscito se cantano ‘e canzone…
“vuje capite”, pensaje giuanne, ”no, vuje nun putite, che cazzo ne sapite, 21 anne rint’a nà discoteca ‘e buffe e nun sapè ‘o ppecchè…senza cunoscere ‘o dj, ma mò verite v’o vvene a fa verè giuanne palestina affino ‘o centro comm’è…v’aggia fa ascì ‘e sovere ‘a culo, a uno a uno, a mano a mano ca ve scontro, accussì, senza motivo, comm’è succieso a mme pe tutta ‘a vita…” teneva stì pensiere brutte giuanne, mentre si dirigeva al centro in motorino, e accussì tiraje reritto, ‘o posto ‘e blocco ca ‘o fermava isso manco ‘o verette…fuje accussì ca se ne jette…
nà bbotta areta ‘a capa e….
sorpresa
Giuanne, 21 anne, murette…e al tempo stesso addivintaje PALESTINESE
BELLISSIMA CANZONE....
Steva e casa e rimpetto ‘o supercarcere Giuanne, nato e crisciuto a Secondigliano, terzo ‘e cinche figlie ‘e na bella famiglia, ma tutt quant ‘o chiammavano Giuanne Palestina rint’ ‘o rione, pecchè giuanne nse levava ‘a kefiah ‘a cuollo manco’a stagione.
‘A quanno na vota era visto int’’a televisione n’operazione e l’israeliane rinte ‘e territorje e era pensato: “uàh, esagerato, cu sti creature ca vottano ‘e prete contro ‘e carrarmate, e sventolano bannere e alluccano e corrono pe nun se fa scarpesià… si na cosa ‘e cheste succeresse pure ‘o lato ‘e ccà io curresse annanze assieme a tutte quante, Giuanne Palestina, ‘o fedayn, ‘o combattente, e nun ce fossero surdate ca me putessero mantenè, a me, a Giuanne Palestina ca manco ‘e celerine ‘ncoppe ‘o stadio c’’a fanno a me correre appriesso e appriesso appriesso" accussì Giuanne s’immaginava chest’impresa
senza sapè ca nce vonno ancora doje strofe primma r’addivintà o vero palestinese…
nà matina giuanne scennette ‘e casa a ppere, pè gghì a piglià nà stecca ‘e fummo rint’’e vvele. Era fatto vinte o trenta passe, ca verette ‘e guardie mmiezzo ‘e palazze cù nù posto ‘e blocco a via Bakù e giuanne pensaje:” vire tu, è comme l’ata sera int’ ‘a televisione ‘a palestina ch’e guardie, ch’e cane e cù l’israeliane ca cercano a cocche assassino… ma invece nce sta sulo nu guaglione muorto sparato nterra e ‘a mamma ca chiagne e se dispera… ‘a vita è nera”, pensaje ancora giuanne camminanno chiano, “ccà se more tutte ‘e juorne, ogni matina, ccà nun è secondigliano…è ‘a palestina… e pure io so palestinese… pure pe mme ‘a vita è n’impresa…”
sulo cà Giuanne nun sapeva ca l’aspettava na surpresa e ca nce vò ancora nà strofa primma r’addivintà palestinese. Nà strofa e Giuanne se fa o verement Palestinese
(cà nun schiara maje matina ca nun è secondigliano è ‘a palestina
vaje pè nablus, pè scampia ma nun spontano stì vie, è ‘a palestina
e pareva assaje luntano stù campà senza dimmane in palestina
ma pure a secondigliano ‘a vita fuje ‘a int’’e mmane comme ‘a palestina)
succerette tutte cose all’intrasatt, accussì, manco mezz’ora e scrivette stù finale brutto, ma brutto, ‘e stà storia ‘e 21 anne ‘e marginalità,
‘a storia ‘e giuanne palestina ca na bella matina se scetaje tutto ‘ncazzato, accussì..senza motivo, steva sulo esaurito…ca manco chiù nà canna se po’ ffà a secondigliano mentre a piazza plebiscito se cantano ‘e canzone…
“vuje capite”, pensaje giuanne, ”no, vuje nun putite, che cazzo ne sapite, 21 anne rint’a nà discoteca ‘e buffe e nun sapè ‘o ppecchè…senza cunoscere ‘o dj, ma mò verite v’o vvene a fa verè giuanne palestina affino ‘o centro comm’è…v’aggia fa ascì ‘e sovere ‘a culo, a uno a uno, a mano a mano ca ve scontro, accussì, senza motivo, comm’è succieso a mme pe tutta ‘a vita…” teneva stì pensiere brutte giuanne, mentre si dirigeva al centro in motorino, e accussì tiraje reritto, ‘o posto ‘e blocco ca ‘o fermava isso manco ‘o verette…fuje accussì ca se ne jette…
nà bbotta areta ‘a capa e….
sorpresa
Giuanne, 21 anne, murette…e al tempo stesso addivintaje PALESTINESE
BELLISSIMA CANZONE....
" SI VIS PACIM PARA BELLUM " ... "CHI SEMINA REPRESSIONE RACCOGLIE ODIO E VENDETTA" BY Peppe Napolitano
peppecocacola@hotmail.it
IL VOSTRO EX-RAPPRESENTANTE AL CONSIGLIO D' ISTITUTO
GIUSEPPE NAPOLITANO EX V F
peppecocacola@hotmail.it
Re: GIUANNE PALESTIN
bellissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, come del resto tt le altre canzoni ro zulù, anzi secondo me qst nn è na semplice canzone, secondo me kiamarla song è na limitazione, qst è qualcosa di molto più di 1 semplice canzone!!!

- GiuseppeNapolitano

- Contatta:
è LA CRUDA REALTà......Peppe89 ha scritto:bellissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, come del resto tt le altre canzoni ro zulù, anzi secondo me qst nn è na semplice canzone, secondo me kiamarla song è na limitazione, qst è qualcosa di molto più di 1 semplice canzone!!!
" SI VIS PACIM PARA BELLUM " ... "CHI SEMINA REPRESSIONE RACCOGLIE ODIO E VENDETTA" BY Peppe Napolitano
peppecocacola@hotmail.it
peppecocacola@hotmail.it
sisi,verissimo, x nostra sfortuna è proprio così, certe cose accadono ancora ai gg nostri!!!GiuseppeNapolitano ha scritto:è LA CRUDA REALTà......Peppe89 ha scritto:bellissimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, come del resto tt le altre canzoni ro zulù, anzi secondo me qst nn è na semplice canzone, secondo me kiamarla song è na limitazione, qst è qualcosa di molto più di 1 semplice canzone!!!

- rosellina91
- .:: Maggiore ::.

bellissimo il testo
il cantante mi è antipatico
nn lo sopportoooooo nn ce l'ho fatta a sentirgliela cantare,quindi mi limito a giudicarne le parole
.
cmq veramente bellissima,una delle poke canzoni nn commerciali ke è possibile ascoltare ai nostri tempi
il cantante mi è antipatico
cmq veramente bellissima,una delle poke canzoni nn commerciali ke è possibile ascoltare ai nostri tempi
Potrei ma nn voglio fidarmi di te
io nn ti conosco e in fondo non c'e'
in qllo ke dici qlkosa ke pensi
sei sl la copia di mille riassunti
Leggera leggera si bagna la fiamma,
rimane la cera e non ci sei più.
togli la ragione e lasciami sognare,lasciami sognare in pace
io nn ti conosco e in fondo non c'e'
in qllo ke dici qlkosa ke pensi
sei sl la copia di mille riassunti
Leggera leggera si bagna la fiamma,
rimane la cera e non ci sei più.
togli la ragione e lasciami sognare,lasciami sognare in pace
rosellina91 ha scritto:bellissimo il testo![]()
il cantante mi è antipaticonn lo sopportoooooo nn ce l'ho fatta a sentirgliela cantare,quindi mi limito a giudicarne le parole
.
uaaaaaaa toccatemi tt ma nn o zulù. o zulù è o megl, dv lo trovi 1 altro cantante come quello, come fa ad esserti antipatico, è na cosa impossibile

-
Dario La Manna
- .:: Maresciallo ::.

Ragazzi molte canzoni dei 99posse a me piacciono ed in molti casi condivido le idee che esprimono.In questo caso non è così.Credo che sia inaccettabile cercare di creare un collegamento tra i problemi di Napoli e quelli della Palestina,è inaccettabile,a mio parere,cercare di trovare una connessione tra un guerrigliero palestinese e un ragazzo di secondigliano in cerca,come dice la canzone, “e na stecch e fumm”.I problemi di Napoli sono gravi, l’emarginazione,la disoccupazione ecc. ma non si può definire “Palestina” zone come Scampia o Secondigliano.
Attaccare un militare per rivendicare la propria patria,la propria libertà,l’esistenza del proprio popolo è una cosa,ben altra cosa è attaccare un poliziotto perché “manco chiù nà canna se po’ ffà a secondigliano”.Quello che fanno i palestinesi è giusto,io sono a favore della guerriglia palestinese,a favore degli attacchi palestinesi contro l’occupazione sionista,morire per rivendicare il diritto ad uno stato ti rende eroe,morire per il diritto di fumare una canna ti rende coglione.Un saluto a tutti...Viva la Palestina!
Attaccare un militare per rivendicare la propria patria,la propria libertà,l’esistenza del proprio popolo è una cosa,ben altra cosa è attaccare un poliziotto perché “manco chiù nà canna se po’ ffà a secondigliano”.Quello che fanno i palestinesi è giusto,io sono a favore della guerriglia palestinese,a favore degli attacchi palestinesi contro l’occupazione sionista,morire per rivendicare il diritto ad uno stato ti rende eroe,morire per il diritto di fumare una canna ti rende coglione.Un saluto a tutti...Viva la Palestina!
INDIETRO?NEANCHE PER PRENDERE LA RINCORSA!!!(Comandante Ernesto Guevara)
IL MIO CUORE BATTE A SINISTRA!!!
IL MIO CUORE BATTE A SINISTRA!!!
- GiuseppeNapolitano

- Contatta:
dario creda ke tu abbia frainteso il senso della canzone......ascoltala bene, rende molto meglio che leggendola......credo ke lo zulù faccia 1paragone tra secondigliano e la palestina xkè in entrambi i posti si muore facilmente,anke se x motivi diversi!Dario La Manna ha scritto:Ragazzi molte canzoni dei 99posse a me piacciono ed in molti casi condivido le idee che esprimono.In questo caso non è così.Credo che sia inaccettabile cercare di creare un collegamento tra i problemi di Napoli e quelli della Palestina,è inaccettabile,a mio parere,cercare di trovare una connessione tra un guerrigliero palestinese e un ragazzo di secondigliano in cerca,come dice la canzone, “e na stecch e fumm”.I problemi di Napoli sono gravi, l’emarginazione,la disoccupazione ecc. ma non si può definire “Palestina” zone come Scampia o Secondigliano.
peppecocacola@hotmail.it
peppecocacola@hotmail.it
Grande Zulù !!!!!!!
Grande in ogni sua canzone...come descrivere la realtà , se non in questo modo ??
Grande in ogni sua canzone...come descrivere la realtà , se non in questo modo ??