nato scem e o frat cuscin e barrak
-
San Gennaro Regna
- .:: Caporale ::.

nato scem e o frat cuscin e barrak
tommaso barrak e inutil ca to difiend a frait cuscin pekke e no scem e bast co puo gli pur a dic che madda fa o bokkin iss e o tumett s'anna mettr assiem e anna vere si me fann no scipp
Re: nato scem e o frat cuscin e barrak
so dui sciem barrak e o tumett
- Barrak`
- .:: Maresciallo ::.

E mò ropp tutt kest ke a scritt ma ric ki sì,ke pò pijamm provvediment.......sapit fà tant burdell aret a no computer ke pò quann c'akkiappat e facc ve cacat sott,RIDICOLI!!!San Gennaro Regna ha scritto:tommaso barrak e inutil ca to difiend a frait cuscin pekke e no scem e bast co puo gli pur a dic che madda fa o bokkin iss e o tumett s'anna mettr assiem e anna vere si me fann no scipp
Яєѕιѕtαn¢є ιѕ fυtιℓє!!!

-
pascal o pentill
- .:: Soldato ::.

moccus ta condannat che mana toiSan Gennaro Regna ha scritto:tommaso barrak e inutil ca to difiend a frait cuscin pekke e no scem e bast co puo gli pur a dic che madda fa o bokkin iss e o tumett s'anna mettr assiem e anna vere si me fann no scipp
-
O TUMETT
- .:: Caporale ::.

rimm no pok ki si moccus verimm no poc ke te fir e faSan Gennaro Regna ha scritto:tommaso barrak e inutil ca to difiend a frait cuscin pekke e no scem e bast co puo gli pur a dic che madda fa o bokkin iss e o tumett s'anna mettr assiem e anna vere si me fann no scipp
- Marina_Anastasia
- .:: Sergente ::.

antonio è speciale...

qnd capirai spero k nn sia trp tardi...ti voglio tnt tnt tnt bene e lo sai...
San Gennaro Regna ha scritto:tommaso barrak e inutil ca to difiend a frait cuscin pekke e no scem e bast co puo gli pur a dic che madda fa o bokkin iss e o tumett s'anna mettr assiem e anna vere si me fann no scipp
chi si o patatern.........vuo fa a gar si te coccn o no.....??