facitm sape ki e sti scem che o sguarram
- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

facitm sape ki e sti scem che o sguarram
pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
-
pisellino.
- .:: Sergente ::.

Re: facitm sape ki e sti scem che o sguarram
tu sguarr semb a tutti quand e brav o camurristFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

i te sguarr e palat fratepisellino. ha scritto:tu sguarr semb a tutti quand e brav o camurristFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
-
pisellino.
- .:: Sergente ::.

si o buo sape i e killi la simm a stessa persona stronzo fatti i fatti tuoiFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

i te sguarr si sacc ki sj muccuspisellino. ha scritto:si o buo sape i e killi la simm a stessa persona stronzo fatti i fatti tuoiFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
ma a ki sguarr tu fatt nu poc e cazzi tuoi strunzFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

tu mi a zuka frate t'agga ra nomm e kognome mio vediamo si si buon a m vattrBCDC ha scritto:ma a ki sguarr tu fatt nu poc e cazzi tuoi strunzFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
gia ti conosco e cmq fatt e cazzi tuoi nn sono cose che ti riguardanoFREDDY KRUGHER ha scritto:tu mi a zuka frate t'agga ra nomm e kognome mio vediamo si si buon a m vattrBCDC ha scritto:ma a ki sguarr tu fatt nu poc e cazzi tuoi strunzFREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

perke mi da fastidio ca fann e buon cangoppvitek ha scritto:ma pkè.....freddy nu pnsà a nisciun
- vitek
- .:: Maggiore ::.

pure è vero...ma ne pnsà si so buon t ran nom e cugnom..basta,ca s ver quand val a gent

- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

io vac troven a pisellino nn so ki sia si sacc ki e o distruggvitek ha scritto:pure è vero...ma ne pnsà si so buon t ran nom e cugnom..basta,ca s ver quand val a gent![]()
-
scheerp
- Colonnello Comandante

we freddy nn lo pensà a savian so tt sciem nn e pensà kmq pur io t vogl ben e sto kn te
***RaLf MaTtO sAvIaNeSe***...
- djdiabolik
- .:: Colonnello ::.

scheerp ha scritto:we freddy nn lo pensà a savian so tt sciem nn e pensà kmq pur io t vogl ben e sto kn te
anche io sto dalla parte vostra...............
- ● MЯ Vєиz »DJ« ●
- .:: Capitano ::.

fratè ij e nu uaglion o stamm rintraccian.. altri 2 gg e lo saprai no problem..FREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram
รєเ ยภ ๓คtt๏ ---> ⓨ <---
mister.venz@hotmail.it <-- Add Me *ç*
[spoiler]Ciao[/spoiler][spoiler]...[/spoiler][spoiler]Ma che vuoi?[/spoiler][spoiler]VATTENE DALLA MIA FIRMA! -.-[/spoiler][spoiler]azz ma allor si pop strunz..[/spoiler]
mister.venz@hotmail.it <-- Add Me *ç*
[spoiler]Ciao[/spoiler][spoiler]...[/spoiler][spoiler]Ma che vuoi?[/spoiler][spoiler]VATTENE DALLA MIA FIRMA! -.-[/spoiler][spoiler]azz ma allor si pop strunz..[/spoiler]
- djdiabolik
- .:: Colonnello ::.

brav venàMrVenz ha scritto:fratè ij e nu uaglion o stamm rintraccian.. altri 2 gg e lo saprai no problem..FREDDY KRUGHER ha scritto:pasca si saj ki e rimmel pur a me ke o sguarram