che cosa ne pensate di pietro o pigliucchiell?
che cosa ne pensate di pietro o pigliucchiell?
che cosa ne pensate di pigliucchiello? avete visto che ha combinato?
- Barrak`
- .:: Maresciallo ::.

Re: che cosa ne pensate di pietro o pigliucchiell?
Ma tu i cazz tuoj nun te sai fà??peps ha scritto:che cosa ne pensate di pigliucchiello? avete visto che ha combinato?
Яєѕιѕtαn¢є ιѕ fυtιℓє!!!

Tomma non fa o volgareBarrak` ha scritto:Ma tu i cazz tuoj nun te sai fà??peps ha scritto:che cosa ne pensate di pigliucchiello? avete visto che ha combinato?

Ma pekke nun guard a chell che cumbin pait!!peps ha scritto:che cosa ne pensate di pigliucchiello? avete visto che ha combinato?
non sono kazzi tuoi di quello ke ha kombinato fatti i kazzi di kasa tua ke stai nguaiat!!!!!!!!!nn ti permettere piu di parlare di lui.........stu scem!!!!!!!!!!!!
ne moccos ma ki t'ait che aggu parlat mal e pigliucchiell kill e kiu scem e te,idda una bott se scemonut pietr a quand er o chiu scemEmy92 ha scritto:non sono kazzi tuoi di quello ke ha kombinato fatti i kazzi di kasa tua ke stai nguaiat!!!!!!!!!nn ti permettere piu di parlare di lui.........stu scem!!!!!!!!!!!!
- Barrak`

Mongolò ma vatt cocc và!!!
Яєѕιѕtαn¢є ιѕ fυtιℓє!!!

-
San Gennaro Regna
- .:: Caporale ::.

e no barduc kiu scem e pigliucchiell ancor no fann
e no scem e pur marionciell
ne illusi di merda sapete parlare solo sulla chat...se avete le PALLE sotto(ma nun crer)diteglielo in faccia............avete paura...eh????kill se v'akkiapp v'allisc!!!!!!e po o mariungiell è pait sto cornut.....dimmi ki sei non aver paura se vuoi posso anke vwenire io nn ti preokkpare e poi nn mettete i forum su persone ke non konoscete nemmeno......siete dei drogati di merda e nn vi permettete di parlare di lui ke ve facc mal.....sti rikkiun senza p.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ma ke re sto bordel troppe difes pe pigliucchiell ma commo va? idda uan bott ve pisciat sott tutti quand e iss?me fa piacer,ma facitm capi na cos ma peppe a genda sciem e facit passa pe buon? e pekke e buon passn p sciem? sul chest mata fa capi pekke si o pigliucchiell e uno buon e sap vota e man pe me a fenut o mun to difiendi tropp e i ga aggu capit ki si cmq me ne vac statti bonEmy92 ha scritto:ne illusi di merda sapete parlare solo sulla chat...se avete le PALLE sotto(ma nun crer)diteglielo in faccia............avete paura...eh????kill se v'akkiapp v'allisc!!!!!!e po o mariungiell è pait sto cornut.....dimmi ki sei non aver paura se vuoi posso anke vwenire io nn ti preokkpare e poi nn mettete i forum su persone ke non konoscete nemmeno......siete dei drogati di merda e nn vi permettete di parlare di lui ke ve facc mal.....sti rikkiun senza p.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Barrak`

Mongolò e tu arò a sciut a int a l'uov e pasqua?!?!Ma nde muort e mammt fatt i cazz tuoj!!!!potenza ha scritto:ma ke re sto bordel troppe difes pe pigliucchiell ma commo va? idda uan bott ve pisciat sott tutti quand e iss?me fa piacer,ma facitm capi na cos ma peppe a genda sciem e facit passa pe buon? e pekke e buon passn p sciem? sul chest mata fa capi pekke si o pigliucchiell e uno buon e sap vota e man pe me a fenut o mun to difiendi tropp e i ga aggu capit ki si cmq me ne vac statti bonEmy92 ha scritto:ne illusi di merda sapete parlare solo sulla chat...se avete le PALLE sotto(ma nun crer)diteglielo in faccia............avete paura...eh????kill se v'akkiapp v'allisc!!!!!!e po o mariungiell è pait sto cornut.....dimmi ki sei non aver paura se vuoi posso anke vwenire io nn ti preokkpare e poi nn mettete i forum su persone ke non konoscete nemmeno......siete dei drogati di merda e nn vi permettete di parlare di lui ke ve facc mal.....sti rikkiun senza p.............!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
E a oggi in poi si tenit e pall ropp che at scritt e stronzat vostr mettit nom e cognom,accussì pò cio dicit nfacc ki simm!!!
Яєѕιѕtαn¢є ιѕ fυtιℓє!!!

- FREDDY KRUGHER
- Colonnello Comandante

pietr a fatt e scol elementar co me e no bravo vuaglion
ne illuso mi devi dire il tuo nome!!!!dato ke hai kapito io ki soo fammi kapire un po tui ki sei kosi apparamm e kos.........si kill è scem e nun sap vottà e man tu te puo jettà....poi nn mi vanto ke sa buttare le mani o meno a me nun m'è nderess...ma solo per dirvi!!!!!!!poi ke dite ke è scem sbagliate pkèè ve mett ind'à sakk a quant ne sit e vuj!!!!!voglio nome e kognome se hai msn dammi il kontatto......ILLUSI MONTATI DI TESTA KRIATUR,,,,, :63: :67:
voglio i nomiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!nn abbiate paura..... :94: :86:
- Marina_Anastasia
- .:: Sergente ::.

èun bravissimo ragazzo..

qnd capirai spero k nn sia trp tardi...ti voglio tnt tnt tnt bene e lo sai...
si vabbuo pette so tutt brav.......Marina_Anastasia ha scritto:èun bravissimo ragazzo..
ciroottaviano

x marina so tutti brav 
-
napoletano1992
- .:: Sergente ::.

comm o conosc io e no brav guaglion....