PARE'1989 ha scritto:sto fatican gia addo pat't...BALLETTA G..... ha scritto:Si o strunz foss nu mestier o' pare' tness e wagliun a fatica'!![]()
cmq grazie a pippariello e piccola ballerina....
simo a te tvbtttt...grz d tt....
A me nun m risult..mmm :80:



















