chella cio vo
- Mimmo_Dany
- .:: Caporale ::.

- Messaggi: 40
- Iscritto il: 04 set 2008, 17:17
chella cio vo
tu c lia ra' si no s ric in gir ca nu si buon

Re: chella cio vo
PASCà KEST è dedicat a te ....colgo l'occasion pa alluccà olèolè pascàààààààààààààààààààààààà
Re: chella cio vo
we ma stai su msn?? 
- ...X SEMPRE NOI 2 ...
- .:: Tenente ::.

- Messaggi: 1491
- Iscritto il: 25 lug 2007, 19:41
Re: chella cio vo
..............................................................................................
,,, ЙΛPΘĿi ♥


Re: chella cio vo
Mimmo_Dany ha scritto:tu c lia ra' si no s ric in gir ca nu si buon![]()
Re: chella cio vo
NO MI DISPfrancucc ha scritto:we ma stai su msn??
Re: chella cio vo
TU L ALTRA VLT HAI DATO IL CONTATT MSN A FRANCUCC..maledetta ha scritto:NO MI DISPfrancucc ha scritto:we ma stai su msn??
Re: chella cio vo
a final maledeeeeee me staj rann sol fastidio o me ric ki si xkè m agg sfastriat e me fa paria nguoll a te..se no fa na cos se te vuo rimane nn me ra fastidio 
Re: chella cio vo
SI LO SO MA ORA NU C STONG SU MSN!
Re: chella cio vo
maronn e comm stivi bell ngopp a pankin staser nn ho paroleeeeeeeeeeeMimmo_Dany ha scritto:tu c lia ra' si no s ric in gir ca nu si buon![]()

