Pagina 1 di 2

Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:14
da Kekko lo juventino
a rompervi! :lol:
solo un paio di cazziate..ma tutto bene..scontro scuola-famiglia superato!
:cool:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:15
da » Lє∂υccια «
:smile: :smile: :smile:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:18
da ...puffetta...
:grin:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:18
da The player
;-)

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:33
da Bulldozer
:roll:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:37
da Kekko lo juventino
:grin:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:39
da *BaTtItO AzZuRrO*
kekko_lo juventino doc ha scritto:a rompervi! :lol:
solo un paio di cazziate..ma tutto bene..scontro scuola-famiglia superato!
:cool:
idem parè ;-)

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:41
da Kekko lo juventino
*BaTtItO AzZuRrO* ha scritto:
kekko_lo juventino doc ha scritto:a rompervi! :lol:
solo un paio di cazziate..ma tutto bene..scontro scuola-famiglia superato!
:cool:
idem parè ;-)
schiev stu 5 ;-)

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:43
da articolo31
we kekkoneeeeeeeeee!!!!!!
allora tutt appost?

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:44
da brunetta!!
francè si semp tu..... :lol: :lol:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:44
da articolo31
we kekko ma sacc ke te piglit tutt e femm ra skol???si semp nu skiupfammn...

---- EDIT ----

ma komagg fa ku te?te pigl tutt e femmn..

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:45
da *BaTtItO AzZuRrO*
kekko_lo juventino doc ha scritto:
*BaTtItO AzZuRrO* ha scritto:
kekko_lo juventino doc ha scritto:a rompervi! :lol:
solo un paio di cazziate..ma tutto bene..scontro scuola-famiglia superato!
:cool:
idem parè ;-)
schiev stu 5 ;-)
:71: :lol:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:46
da Kekko lo juventino
brunetta!! ha scritto:francè si semp tu..... :lol: :lol:
:lol:

x articolo31:comparòòòòòòò tt appost..
riguard e femmn t sbagl..pkè ne teng.. :lol: ;-)
e sto prdenn mani man :lol: ;-)

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:47
da articolo31
hhhh...no e impossibile!!!!nu friskon kome te!!!hhhh

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:51
da Kekko lo juventino
o friscon si tu!
ij ne teng.. ;-)

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:55
da *Cinderell@*
kekko conosci pure a sto scem di peppe?? :shock: :lol:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 15:59
da articolo31
ua kill e fratm...

---- EDIT ----

ua kill e fratm...

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 16:26
da ...puffetta...
mancavano scemi...x peppe

riguardo a kekko...nn è vero ka stai senza femmn.... :roll: hihi tvb

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 16:33
da vipnapoletano93
...puffetta... ha scritto:mancavano scemi...x peppe

riguardo a kekko...nn è vero ka stai senza femmn.... :roll: hihi tvb

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 17:39
da I WANT LOVE
*Cinderell@* ha scritto:kekko conosci pure a sto scem di peppe?? :shock: :lol:
è stai calm xò :cool:







:lol:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 17:58
da νєя∂ιαиα...♥
ciaO pOrcellì :lol:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 18:00
da okki kastani
The player ha scritto:;-)

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 18:08
da flaffy
Piccolina93 ha scritto:ciaO po***ì :lol:
p.o.r.c.e.l.l.ì :lol:

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 18:13
da νєя∂ιαиα...♥
flaffy ha scritto:
Piccolina93 ha scritto:ciaO po***ì :lol:
p.o.r.c.e.l.l.ì :lol:
:lol: :lol: nn me ne erO accOrta... :lol: ma xke si mettOnO gli asteriski?

Re: Sono ancora qui..

Inviato: 18 dic 2008, 18:28
da flaffy
xkè secondo il pc p.o.r.c.e.l.l.ì è una brutta parola :lol: