Pagina 1 di 6

xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 14:24
da c@pirossi
Innominato tutto bene?che fine hai fatto? ;-)

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 14:29
da lupinIII
:lol: sta bn ;-)

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:03
da INNOMINATO
sto qui!!!!! ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) scusa ma posso sapere ki 6????
mandami 1 mp

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:06
da *MizzDolsy
tieni i fans e nn sai nemmen ki sn

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:07
da INNOMINATO
foss a maronn x ki mi hai preso x purka??? :lol: :lol: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:08
da purka
ke centro io :???: :cool:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:09
da INNOMINATO
xkè mizzdolsy ha detto ke tengo i fans....il tipo ke ha i fans 6 tu o no parèèèèèè
6 ilpilastro di discutiamo

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:10
da *MizzDolsy
:oops: :oops: nOnO
ASSOLutAmente












...
anKe Io soNo tuaFANS
:lol: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:11
da purka
:lol: :lol: :lol:
ma tt ricn a stessa kos...ma sul ij nun e vek a sti fans :???:
cmq grazie parè :grin: ;-)

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:13
da INNOMINATO
*MizzDolsy ha scritto::oops: :oops: nOnO
ASSOLutAmente


davvero????wow mo mi fai emozionare :oops: :oops:
grazie 1000





:90: :90:



...
anKe Io soNo tuaFANS
:lol: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:14
da *MizzDolsy
:oops: :oops:
nOn ti EmOZiOnare Mi fai emozionare di +
:oops: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:14
da INNOMINATO
purka ha scritto: :lol: :lol: :lol:
ma tt ricn a stessa kos...ma sul ij nun e vek a sti fans :???:
cmq grazie parè :grin: ;-)

azz nun e vir????? :shock: e meno male ka ngopp s parl sul e te e ngopp a villa fai stragi di cuori

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:16
da purka
bell sta battut parè :94: :94: :94:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:17
da INNOMINATO
*MizzDolsy ha scritto::oops: :oops:
nOn ti EmOZiOnare Mi fai emozionare di +
:oops: :lol:
:69: :69: :66:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:20
da INNOMINATO
purka ha scritto:bell sta battut parè :94: :94: :94:
aèèèè se se parèèè tu mi piaci xkè fai e cos zitt zitt e a nascus.....6 1 grande

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:20
da *MizzDolsy
:roll: quanto è brutto ---> :66: :roll: :roll:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:21
da INNOMINATO
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:21
da purka
INNOMINATO ha scritto:
purka ha scritto:bell sta battut parè :94: :94: :94:
aèèèè se se parèèè tu mi piaci xkè fai e cos zitt zitt e a nascus.....6 1 grande

:94: :94: :94:

grazie parè ;-)

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:23
da INNOMINATO
DI NIENTE PLAYBOY ;-) :cool: :cool: :cool:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:23
da purka
:lol: :lol: :lol: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:24
da INNOMINATO
GIà DALLA TUA FOTO ANKE TUO FRATELLO STA PRENDENDO LE TUE ORME....MO C Fà18 ANN
SAI K CUMBIN :cool: :cool: :cool:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:25
da *MizzDolsy
:roll:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:25
da purka
:!: :lol: :lol: :lol:

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:28
da *MizzDolsy
:cool: sTa BEn

Re: xinnominato.

Inviato: 02 lug 2008, 16:29
da purka
:cool: