v port tuttiquant ad AMSTERDAM co pullmann
cià ammond pur e machinett p c fa allevr n'grazi e dio
chell tant ce procur cicc di lorco

Dolcissime91 ha scritto:Bella classe....soprattutto x un elemento femminile.......CHE RIDERE........
haa......haa.......haa........![]()
![]()
![]()
![]()
ah.....deve imparare a fare meglio le "makkiette" con gli amici........e non si deve dimenticare che io so ridere meglio di lei....e che non mi abbasso ai suoi livelli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dolcissime91 ha scritto:Bella classe....soprattutto x un elemento femminile.......CHE RIDERE........
haa......haa.......haa........![]()
![]()
![]()
![]()
ah.....deve imparare a fare meglio le "makkiette" con gli amici........e non si deve dimenticare che io so ridere meglio di lei....e che non mi abbasso ai suoi livelli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Chi vive senza follia non è cosi saggio come crede.
AH AH AH AH AH AHDevil 91 ha scritto:proprio per questo si nu raccomandat e merd
osinnoniscuna squadr t pigliass
t dichiererebbero tutte celebroleso![]()
![]()

Daniè s'appsntat mnnec!!!!!Devil 91 ha scritto:uà fra a chella supplent e matematica ammu fatt asci e cap secondo me nu c torn chiù int a class nost![]()
![]()
![]()
chelli cart ca vulavn a tutta part
vrimm si riman sappresnt

Io nn so fare niente!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!la vecchia signora ha scritto:Daniè s'appsntat mnnec!!!!!Devil 91 ha scritto:uà fra a chella supplent e matematica ammu fatt asci e cap secondo me nu c torn chiù int a class nost![]()
![]()
![]()
vrimm si riman sappresnt
xò nuij cmq mang facimm nnt!!!!!
aeeeeeeeeeee mo riman tnimm e compit e italian e ragioneria!!!!!
mamma mij e pall
Chi vive senza follia non è cosi saggio come crede.
ess s'appsntat ma pcchè riman nu facimm fest nuila vecchia signora ha scritto:Daniè s'appsntat mnnec!!!!!Devil 91 ha scritto:uà fra a chella supplent e matematica ammu fatt asci e cap secondo me nu c torn chiù int a class nost
vrimm si riman sappresnt
xò nuij cmq mang facimm nnt!!!!!
aeeeeeeeeeee mo riman tnimm e compit e italian e ragioneria!!!!!
mamma mij e pall

mamma mij giovedì c fa mal!!!!!!!Devil 91 ha scritto:guajù e c pozz fa si chella vipr ten a cazzim però io oggiù riuscit a fa abbastanz buon penz :cool
o compit e matusalemme è uscito una mezza chiavica cmq sperimo bne
aèèèèèèèèèèèèèè avit sntut a serp a ditt ca gioverì c interrg a tutti quant n'gul o cazz......