Pagina 11 di 13

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 19 dic 2008, 22:05
da *BaTtItO AzZuRrO*
venz mik è semp natal? :lol: :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 13:46
da ● MЯ Vєиz »DJ« ●
Accort ke a Pasqua rint a l'uov t'aesc a sorpres ;-) :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 13:50
da NAPOLETANO90
A GIUGN KE ESC O COSTUM :grin:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 14:48
da мя.ѕρυмєggιαитє93
o costum po mar? :razz:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 14:49
da NAPOLETANO90
E AHAHAHA :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:00
da мя.ѕρυмєggιαитє93
c jamm a fà o bagn co costum cuginmo :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:04
da NAPOLETANO90
AHAHA CUGINMO ANDIAO IN ESTAE MO FA FRIDD :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:05
da domanismetto
vena nn ti preocc mo me lo vedo io a farti salire di numero

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:09
da **ANONIMO**
ho votato mr.venz(venanzio) così vanno a parità :grin:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:14
da мя.ѕρυмєggιαитє93
ahahh sisi cuginmo tien ragion :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:15
da NAPOLETANO90
CUGINMO CIA MA CANDITA PUR NUJ A JI A UOMINIE DONNE :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:18
da мя.ѕρυмєggιαитє93
hahah o biond e o mor xd e femmn c portn e ros e c zombn nguoll :lol: :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:19
da NAPOLETANO90
Coco Colo ha scritto:hahah o biond e o mor xd e femmn c portn e ros e c zombn nguoll :lol: :lol:
AHAHA CUGINMO MA SERJ :grin:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 15:24
da мя.ѕρυмєggιαитє93
po tt e uaglion ke si assettn ngopp o divan a c vrè ke sbavn pa vogl e c vrè ahaha :smile:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 18:26
da *FeLiCe DrAkOn*
biaso :cool: ;-)

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 20 dic 2008, 18:50
da polini
;-) ;-) ;-)

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 21 dic 2008, 23:24
da "Sexygirl"
paritàààààààààààààààààà ma cm faccio a scegliere? :-|

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 00:27
da NAPOLETANO90
Coco Colo ha scritto:po tt e uaglion ke si assettn ngopp o divan a c vrè ke sbavn pa vogl e c vrè ahaha :smile:
ma serj :grin:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 01:26
da ● MЯ Vєиz »DJ« ●
25 a 25?Oddio xD Le persone effettive su Discutiamo sono si e no 20.. come il sondaggio ne rappresenta 50??hahahaha :lol:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 13:48
da "Sexygirl"
vai cn i doppi nick vaaaaaa

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 13:58
da NAPOLETANO90
AZZ :grin:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 14:45
da *BaTtItO AzZuRrO*
[quote=""Sexygirl""]vai cn i doppi nick vaaaaaa[/quote]
infatti....

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 14:53
da mrlinUx
:roll:

Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 14:56
da *BaTtItO AzZuRrO*


Re: UOMINI E DONNE by saviano!

Inviato: 22 dic 2008, 14:58
da "Sexygirl"
:roll: