Pagina 11 di 13
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 19 dic 2008, 22:05
da *BaTtItO AzZuRrO*
venz mik è semp natal?

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 13:46
da ● MЯ Vєиz »DJ« ●
Accort ke a Pasqua rint a l'uov t'aesc a sorpres

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 13:50
da NAPOLETANO90
A GIUGN KE ESC O COSTUM

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 14:48
da мя.ѕρυмєggιαитє93
o costum po mar?
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 14:49
da NAPOLETANO90
E AHAHAHA

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:00
da мя.ѕρυмєggιαитє93
c jamm a fà o bagn co costum cuginmo
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:04
da NAPOLETANO90
AHAHA CUGINMO ANDIAO IN ESTAE MO FA FRIDD

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:05
da domanismetto
vena nn ti preocc mo me lo vedo io a farti salire di numero
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:09
da **ANONIMO**
ho votato mr.venz(venanzio) così vanno a parità

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:14
da мя.ѕρυмєggιαитє93
ahahh sisi cuginmo tien ragion
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:15
da NAPOLETANO90
CUGINMO CIA MA CANDITA PUR NUJ A JI A UOMINIE DONNE

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:18
da мя.ѕρυмєggιαитє93
hahah o biond e o mor xd e femmn c portn e ros e c zombn nguoll
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:19
da NAPOLETANO90
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 15:24
da мя.ѕρυмєggιαитє93
po tt e uaglion ke si assettn ngopp o divan a c vrè ke sbavn pa vogl e c vrè ahaha
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 18:26
da *FeLiCe DrAkOn*
biaso

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 20 dic 2008, 18:50
da polini
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 21 dic 2008, 23:24
da "Sexygirl"
paritàààààààààààààààààà ma cm faccio a scegliere?

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 00:27
da NAPOLETANO90
Coco Colo ha scritto:po tt e uaglion ke si assettn ngopp o divan a c vrè ke sbavn pa vogl e c vrè ahaha
ma serj

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 01:26
da ● MЯ Vєиz »DJ« ●
25 a 25?Oddio xD Le persone effettive su Discutiamo sono si e no 20.. come il sondaggio ne rappresenta 50??hahahaha

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 13:48
da "Sexygirl"
vai cn i doppi nick vaaaaaa
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 13:58
da NAPOLETANO90
AZZ

Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 14:45
da *BaTtItO AzZuRrO*
[quote=""Sexygirl""]vai cn i doppi nick vaaaaaa[/quote]
infatti....
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 14:53
da mrlinUx
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 14:56
da *BaTtItO AzZuRrO*
Re: UOMINI E DONNE by saviano!
Inviato: 22 dic 2008, 14:58
da "Sexygirl"